ПРАЗНА КОЛИЧКА

Условия за ползване

Администратор на онлайн магазина deria.bg e „Престиж-19“ ЕООД, дружество, регистрирано по Търговския закон с  ЕИК 131513233, със седалище град София, жк “Надежда“, бл. 333, вх. Б. Адрес за кореспонденция-гр.София, бул. Никола Мушанов №120.Телефон 087 877 60 96-Полина Бицова, имейл-info@deria.bg.


Съдържанието на сайта –снимки, графики, схеми, описания- е собственост на онлайн магазина deria.bg и е обект на авторско право.
Стремежът при фотографските изображения е максимално точно да пресъздават цветовете, но са възможни разминавания, дължащи се на различните  настройки на мониторите.


Банкнотите, монетите и картите на фотографиите служат да покажат как се поместват в дадения модел, те са илюстративни, или с други думи, портфейлите и картодържателите се продават и изпращат без тях.


Цените на стоките са крайни, с включени всички данъци и такси. Цените не включват стойността на доставката и таксите по наложен платеж, които се заплащат отделно от клиента при поръчки на стойност до 50 лв. Цената на доставката с таксата за наложен платеж се определя от куриера и може да бъдат проверена при поръчка-ще бъде изчислена преди потвърждение и приключване на поръчката. При поръчки на стойност над 50 лв. доставката е безплатна и се заплаща единствено обявената цена на артикулите. Безплатната доставка важи за доставка до офис на Спиди или адрес в България.
Доставките се извършват с куриерска фирма Спиди с опция тест. Използвайки опцията тест може да откажете поръчката, ако има разминаване с вашите очаквания. В този случай заплащате куриерската услуга по връщане на поръчката.

В случай, че изберете получаване от автомат, трябва да заплатите с карта и не може да се възползвате от опцията тествай преди плащане. В този случай пратката не винаги се доставя за следващия работен ден. При липса на празна клетка, пратките до автомат се пренасочват от Спиди към близък офис. Ако пратката не бъде взета до 2 дни от автомата, Спиди също я пренасочва към близък офис.


При непотърсени артикули в срок до 7 дни от пристигането им в офис на куриера, артикулите се връщат и поръчката се счита автоматично за отказана.


Наличностите непрекъснато се актуализират. Въпреки това, в редки случаи, е възможно артикул от поръчката да бъде изчерпан. В такъв случай клиентът ще бъде своевременно уведомен с телефонно обаждане, SMS, или по имейл.
Продавачът има право да се свърже по телефон или имейл с клиента с цел уточняване на детайли по поръчката и доставката.


Регистрацията и извършването  на поръчка се счита за съгласие за предоставянето на лични данни. Предоставените лични данни за поръчки се третират съобразно Политиката за поверителност и защита на личните данни, описани на сайта.
Поръчката Ви е успешна, когато преминете през всички стъпки и я потвърдите. За успешните поръчки ще получите имейл на посочена от Вас поща. 
Може да оставите поръчка на телефон 087 877 60 96 или имейл-info@deria.bg .
Въведените данни при поръчка трябва да са точни, пълни, верни и актуални, в противен случай доставчикът не носи отговорност за неточното изпълнението на поръчката и я прекратява.


Ако желаете да Ви бъде издадена фактура-в полето коментар напишете данни за издаване на фактура и съответно данните. 


Клиентите имат право да върнат продуктите в 14 дневен срок от получаването им. Условие за това е да са във вида, в който са получени-без да са използвани, носени, без да имат  следи от повреди, без да има неспецифични аромати. Продуктите трябва да са придружени с касовата бележка, с която са получени. Продуктите се връщат като се  изпрати заявка за връщане на стока с имейл, съдържаща номер на поръчка, артикул, цена и дата на получаване на info@deria.bg. Изпращат се до офис на Спиди, уточнен след подаване на заявката. Транспортните разходи са за сметка на клиента. Парите се възстановяват в срока, предвиден от закона, по банкова сметка, след получаване на продукта в искания търговски вид. При връщане  на продукт, първоначално доставен с безплатна доставка, стойността ѝ се приспада от стойността на продукта.
Гаранционният срок на всички продукти, предлагани в магазина, е 30 дни от датата на доставка. Гаранцията покрива производствени дефекти. Гаранционните артикули се ремонтират и ако това не е възможно заменят с нови за сметка на търговеца. Разходите по доставката до търговеца и обратно (чрез  куриерска фирма Спиди) са за сметка на клиента.  


Намаленията в онлайн магазина важат за периода 06.04.2024г.-06.05.2024г.